VšĮ Mokslo šviesa organizuoja įvairaus pobūdžio ir turinio edukacijas Lietuvos mokyklų bei ikimokyklinių įstaigų vaikams
Edukacinės dirbtuvės "Švytintis Kalėdų vainikas"
2021 metų lapkričio - gruodžio mėnesiais organizavome edukacines dirbtuves Vilniaus miesto vaikams bei pedagogams “Švytintis Kalėdų vainikas”. Susitikimų metu dalyviai sužinojo apie vainikų pynimo tradicijas ir simboliką, floristines ypatybes bei subtilybes, praktiškai kiekvienas nusipynė po vainiką, kurį papuošė įvariausiomis gamtinėmis bei tradicinėmis ir netradicinėmis dekoravimo priemonėmis. Vyresnieji vaikai buvo supažintinti su elektros grandine, bei patys įžiebė po keletą lempučių ant vainiko. Dirbtuvių metu dalyviai stebino labai dideliu įsitraukimu, susidomėjimu, netradiciniais sprendimais, originaliomis idėjomis ir drąsiu eksperimentavimu kuriant bei ieškant meninių dekoravimo išraiškų. Sulaukėme labai daug gražių atsiliepimų, padėkų bei rekomendacijų.
Programuojame Žalgirio mūšį!
Programuojame Žalgirio mūšį!
2022 m. gegužės 4 d. dalyvavome Nordplus 2020 Junior projekte Digital Creative Education ir pristatėme programavimo galimybes mokytojams iš Estijos, Norvegijos, Latvijos, Lenkijos.
Į mokyklą atvykstantys programuotojai supažindino visus vaikus su istoriniu Žalgirio mūšiu. Vaikai tapo ne tik klausytojais, bet ir Žalgirio mūšio scenarijaus sudarytojais. Papasakojome apie Žalgirio mūšį (paminint, kad šiam istoriniam įvykiui šiais metais sukanka 610 m.) Programavimo mokytojas mokė vaikus suprogramuoti žaidimą "Žalgirio mūšis". Buvo programuojamas Žalgirio mūšio kariuomenių judėjimo kryptys, kuriamas scenarijus, išdėstymai, naudojant algoritmus sukuriamas mūšio vaizdas. Edukacinėje pamokoje dalyvavo 5-8 klasių mokiniai.
Edukacija "Programuoju Žalgirio mūšį"
Į mokyklą atvykstantys istorikai ir programuotojai supažindina vaikus su Žalgirio mūšio istorija, eiga, dalyviais. Edukacijos metu galima tapti ne tik pasyviais klausytojais, bet ir Žalgirio mūšio scenarijaus kūrėjais, sudarytojais. Istorikas papasakoja apie Žalgirio mūšį, o tuo pačiu programuotojas moko vaikus suprogramuoti žaidimą "Žalgirio mūšis". Užsiėmimo metu programuojamos kariuomenių judėjimo kryptys, kuriamas scenarijus, išdėstymai, naudojant algoritmus sukuriamas mūšio vaizdas. Pamokos pabaigoje aptariama, kaip vaikų įsivaizdavimas skyrėsi nuo istorinių įvykių, kartu peržiūrimi vaikų sukurti žaidimai. Panaudoję virtualius akinius nukeliaujama į 1410 m. liepos 15 dienos įvykius. Edukacinėje pamokoje kviečiami dalyvauti 1-6 klasių mokiniai.
Daugiau apie Žalgirio mūšio edukaciją Vilniaus Trakų Vokės gimnazijoje