Registracija
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Matematika vyksta Žygio g. 97a

*
*
*
*

Ko mes mokomės?

1-2kl.
Pradedantieji

Bus supažindinami su kompiuterio pagrindais, programavimo kalbomis, animacijos kūrimu, grafiniu objektų kūrimu ir redagavimu

1. Darbo kompiuteriu pradmenys;
2. Susipažinimas su algoritmais programuojant blokelių pagalba;
3. Animacijos kūrimas (I lygis):
• Animacijos kurimas pasinaudojus blokeliais;
• Mobiliųjų telefonų programinės įrangos kūrimas (Android) pasinaudojant blokeliais.
• Žaidimų kūrimas pasinaudojant blokeliais.
4. Grafinių objektų kūrimas ir redagavimas (I lygis):
• Piešimo, teksto įrankiai;
• Sluoksniai, mygtukai, tekstūros;
• Animacija; • Judesio kūrimas;
• Sudėtinis objektas, tekstas;
• Garsas;
5. Algoritmavimo pradmenys;
3-4kl.
ŽINOVAI

Bus supažindinami su kompiuterio pagrindais, programavimo kalbomis, animacijos kūrimu, grafiniu objektų kūrimu, redagavimu ir algoritmavimo pradmenimis

1. Trimatė grafika, vaizdo žaidimų projektavimas;
2. Animacijos kūrimas (III lygis):
• Įrankiai, spalvos, objektų sąryšis;
• Judesio kūrimas;
3. Grafinių objektų kūrimas ir redagavimas (III lygis):
• Piešimo, teksto įrankiai;
• Sluoksniai, mygtukai, tekstūros;
• Animacija;
4. Programavimo pagrindai:
• Algoritmai;
• Sąlyginiai sakiniai;
• Ciklai (WHILE, FOR, ciklas cikle);
• Masyvai;
• Programavimo principai. Pirmoji programa.
• Veiksmai, kintamieji, įvestis, sąlyga, while ciklas.
• Pažintis su funkcijų kūrimu;
• For ciklas.
• Programos perdarymai.
5. Tinklapių kūrimas: • HTML; • javascript; • CSS technologija; • WEB svetainių kūrimas.
6. Robotų komponentų programavimas 
5-8kl.
IŠMANANTYS

Bus mokoma trimatės grafikos, programavimo pagrindų, algoritmavimo, animacijos kūrimo, grafinių objektų kūrimo ir redagavimo.

1. Darbo kompiuteriu pradmenys;
2. Programavimo kalbos;
3. Animacijos kūrimas (II lygis):
• Įrankiai, spalvos, objektų sąryšis;
• Judesio kūrimas;
• Sudėtinis objektas, tekstas;
4. Grafinių objektų kūrimas ir redagavimas (II lygis):
• Piešimo, teksto įrankiai;
• Sluoksniai, mygtukai, tekstūros;
• Animacija;
5. Algoritmavimo pradmenys (II lygis);
6. Robotų komponentų programavimas 
9-12kl.
IŠMANANTYS

Bus mokoma trimatės grafikos, programavimo pagrindų, algoritmavimo, animacijos kūrimo, grafinių objektų kūrimo ir redagavimo.

1. Programavimo pagrindai:
• Algoritmai;
• Sąlyginiai sakiniai;
• Ciklai (WHILE, FOR, ciklas cikle);
• Masyvai;
2. Programavimo sintaksės pagrindai:
• Programavimo principai. Pirmoji programa;
• Veiksmai, kintamieji, įvestis, sąlyga, while ciklas;
• Pažintis su funkcijų kūrimu;
• For ciklas. Programos perdarymai;
• Masyvai;
• Bus mokoma sudėtingų struktūrų. Mokoma objektinio programavimo paradigma;
3. Tinklapių kūrimas:
• HTML;
• javascript;
• CSS technologija;
• WEB svetainių kūrimas;
• animacijos kūrimas web svetainėse;
4. Žaidimų programavimas Lygiagrečiai bus mokoma su keliais karkasais įtvirtinant programavimo žinias;
5. Robotų komponentų programavimas;

Technologijos su kuriomis dirbame

Įtraukiantis MIT Scratch programavimas

6-10 metų vaikams

Skirtas mokintis programuoti ir kurti žaidimus blokelių pagalba.


3d programavimas blokeliais

7-16 metų vaikams

Skirtas mokintis programuoti 3 objektus, pasinaudojus blokelių pagalba .


Android mobilių programų kūrimas

8-14 metų vaikams

Skirtas mokintis programuoti Android programėles pasinaudojus blokelius.


Žaidimų kūrimas Greenfoot aplikoje

10-18 metų vaikams

Skirtas mokintis java programavimo kalbos. Tai vizualinis įrankis, kuris palengvina objektinio java programavimą ir leidžia kurti smagius žaidimus


Žaidimų kūrimas GameMaker Studio 2 aplikoje

10-18 metų vaikams

Skirtas mokintis programuoti žaidimus.


Javascript programavimas sukuriant objektus panašius į minecraft

10-18 metų vaikams

Skirtas mokintis javascript programavimo kalbos. Tai vizualinis įrankis, kuris palengvina javascript kalbą, sukuriant objektus panašius kaip minecraft objektai.


Mus rasite šiose mokyklose 

Vilniaus VGTU inžinerijos licėjus

Antakalnio g.120
Pirmadienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 Išmanantys
   16:00-17:30 
 

Vilniaus Antakalnio progimnazija

Antradienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 Išmanantys
   16:00-17:30 
 

Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazija

Trečiadienis

 Pradedantieji
   14:00-15:30
   Žinovai
  14:00-15:30 
 Išmanantys
   15:30-17:00 
 

Vilniaus Vienuolio progimnazija

Ketvirtadienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 Išmanantys
   16:00-17:30 
 

Vilniaus VGTU inžinerijos licėjus

Nemenčinės pl.16
Pirmadienis

 Pradedantieji
   15:00-16:30
  
 

Vilniaus Maironio progimnazija

Čiobiškio g. 1
Pirmadienis

 Pradedantieji
   13:10-14:40
   Žinovai
  14:40-16:10 
 

Vilniaus Joachimo Lelevelio inžinerijos gimnazija

Penktadienis

 Pradedantieji
   14:00-15:30
   Žinovai
  15:30-17:00 
 
 

Vilniaus ŠV. Kristoforo progimnazija

Penktadienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 Išmanantys
   16:00-17:30 
 

Vilniaus Ąžuolyno progimnazija

Antradienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Išmanantys
  14:30-16:00 
 

Ketvirtadienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 

Vilniaus A. Mickevičiaus licejus

Pentadienis

 5-8 klasės
   14:00-15:30
  

Karalienės Mortos mokykla

Gerviečių g.
Antradienis

 Pradedantieji
   15:00-16:30
   Žinovai
  16:00-17:30 

Karalienės Mortos mokykla

Basanavičiaus g.
Antradienis

  Žinovai
  15:00-16:30 
 

Vilniaus Žėručio mokykla

Basanavičiaus g.
Antradienis

 Pradedantieji
   13:30-15:00

 

Filaretų pradinė mokykla

Trečiadienis

 Pradedantieji
   15:00-16:30

 

Vilniaus Jono Pauliaus II progimnazija

Laikas derinamas

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 Išmanantys
   16:00-17:30 
 

Vilniaus Tuskulėnų gimnazija

Pirmadienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 
 

Vilniaus Simono Daukanto progimnazija

Pirmadienis

 Pradedantieji
   13:30-15:00
   Žinovai
  15:00-16:30 
 
 

Vilniaus Balsių progimnazija

Trečiadienį

 Pradedantieji
   13:10-14:40
   Žinovai
  15:00-16:30 
 Išmanantys
   16:30-17:30 
 

Vilniaus Gabijos gimnazija

 Išmanantys
   15:00-16:30
   Žinovai
  16:30-18:00 
 Pradedantieji
   16:30-18:00 
 

Vilniaus M. Mažvydo progimnazija

Pirmadienis, Ketvirtadienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 Išmanantys
   14:30-16:00 
 

Vilniaus Šolomo Aleichemo ORT gimnazija

Penktadienis

 Pradedantieji
   12:00-13:30
   Žinovai
  13:30-15:00 
 Išmanantys
   15:00-16:30 
 

Vilniaus Liepkalnio mokykla

Trečiadienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 Išmanantys
   16:00-17:30 
 

Vilniaus Pažinimo medis

Penktadienis

 Pradedantieji
   14:30-16:00
  

Vilniaus Jeruzalės progimnazija

Pirmadienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  14:30-16:00 
 

Vilniaus S. Stanevičiaus progimnazija

Trečiadienis

 Pradedantieji
   13:00-14:30
   Žinovai
  13:00-14:30 
 

Vilniaus Medeinos mokykla

Ketvirtadienį

 Pradedantieji
   15:00-16:30
    

TVARKARAŠTIS STEAM CENTRUOSE

Laikas Ateities g. 44 Laikas Žygio g. 97a

Pirmadienis

15.00-16.30

Žaidimų kūrimas 

15.00-16.30

Programavimas pradedantiems

17.00-18.30

Internetinių puslapių kūrimas

17.00-18.30

Programavimas pažengusiems

Antradienis

14.00-15.00

Internetinių puslapių kūrimas 

14.00-15.00

Matematikos akademija 1-2 kl.

15.00-16.30

Mobilių aplikacijų kūrimas

15.10-16.10

Matematikos akademija 3-4 kl.

   

16.20-17.50

Matematikos akademija 5-8 kl.

Trečiadienis

15.00-16.30

Robotika ir programavimas  (7-9 m. vaikams)

14.00-15.30

STEAM (Anglų kalba) 1-2 kl.

17.00-18.30

Internetinių puslapių kūrimas

15.30-17.00

STEAM (Anglų kalba) 3-4 kl.

Ketvirtadienis

15.00-16.30

Java programavimas pradedantiems 

15.00-16.30

Žaidimų kūrimas 1-4 kl.

17.00-18.30

Java programavimas II lygis

17.00-18.30

Internetinių puslapių kūrimas 5-8 kl.

Penktadienis

15.00-16.30

Mobilių aplikacijų kūrimas 

17.00-18.30

Robotika ir programavimas

   

Šeštadienis

11.00-12.30

Robotika ir programavimas

11.00-12.30

Programavimas pradedantiems

13.00-14.30

Žaidimų kūrimas

13.00-14.30

Programavimas pažengusiems

15.00-16.30

Java programavimas II lygis

   

 

Draugai

Vilniaus universitetas
Vilniaus miesto savivaldybė
UAB Code2IT

Kosmoso mokslų ir technologijų institutas

Programavimas mokykloje
35€/mėn

  • Kiekvienas vaikas gauna individualų kompiuterį
  • Pirma pamoka nemokama
  • Užsiėmimai vyksta mokykloje
  • Mokymai vyksta 2 akademines valandas
  • Yra galimybė pasinaudoti NVŠ krepšeliu
  • Galimybė dalyvauti programavimo olimpiadoje
  • Kvietimai į vasaros stovyklas
Programavimas STEAM centre
50€/mėn

  • Kiekvienas vaikas gauna individualų kompiuterį
  • Mokymų vietos pasirinkimas (Žygio g. 97a ir Ateities g. 44)
  • Mokymai vyksta 2 akademines valandas
  • Galimybė pasirinkti norimą programą
  • Žaidimų kūrimas
  • Internetinių puslapių kūrimas
  • Mobilių aplikacijų kūrimas
  • Robotika ir programavimas
  • Java programavimas I ir II lygis
Dvigubas programavimas
70€/mėn

  • Kiekvienas vaikas gauna individualų kompiuterį
  • Pirma pamoka nemokama
  • Būrelį galima lankyti 2 kartus per savaitę
  • Mokymai vyksta 2 akademines valandas
  • Galimybė dalyvauti programavimo olimpiadoje
  • Kvietimai į vasaros stovyklas
  • Individualus darbas su kiekvienu vaiku

Apie mus

Siekiant suteikti galimybę moksleiviams įgyti kompiuterinį raštingumą, VšĮ „Mokslo šviesa“ įkūrė programavimo mokyklą. Neformalaus ugdymo užsiėmimai vykstantys po pamokų, apima visas bendrojo ugdymo mokyklos pakopas. Mokome naudotis IT kasdieniniam mokymuisi, pažintinėms, tiriamosioms ir kūrybinėms veikloms, saugiam ir teisėtam komunikavimui, pasirengiant tolimesniam mokymuisi, studijoms ir profesinei veiklai.

  • Padedame mokiniams ugdyti informacinį mąstymą, suteikiame skaitmeninio raštingumo pradmenis.
  • Laviname kūrybinį, analitinį, strateginį ir loginį mąstymą ir įgūdžius.
  • Suteikiame galimybę susipažinti su moderniomis mokymosi priemonėmis, įgytas žinias įtvirtintiname pažangiomis informacinėmis technologijomis.
  • Suteikiame tvirtą pagrindą tolimesnėms studijoms ir savarankiškam darbui.