Registracija 

Ko mes mokomės?

1-2kl.
Pradedantieji

Bus supažindinami su kompiuterio pagrindais, programavimo kalbomis, animacijos kūrimu, grafiniu objektų kūrimu ir redagavimu

1. Darbo kompiuteriu pradmenys;
2. Susipažinimas su algoritmais programuojant blokelių pagalba;
3. Animacijos kūrimas (I lygis):
• Animacijos kurimas pasinaudojus blokeliais;
• Mobiliųjų telefonų programinės įrangos kūrimas (Android) pasinaudojant blokeliais.
• Žaidimų kūrimas pasinaudojant blokeliais.
4. Grafinių objektų kūrimas ir redagavimas (I lygis):
• Piešimo, teksto įrankiai;
• Sluoksniai, mygtukai, tekstūros;
• Animacija; • Judesio kūrimas;
• Sudėtinis objektas, tekstas;
• Garsas;
5. Algoritmavimo pradmenys;
3-4kl.
ŽINOVAI

Bus supažindinami su kompiuterio pagrindais, programavimo kalbomis, animacijos kūrimu, grafiniu objektų kūrimu, redagavimu ir algoritmavimo pradmenimis

1. Trimatė grafika, vaizdo žaidimų projektavimas;
2. Animacijos kūrimas (III lygis):
• Įrankiai, spalvos, objektų sąryšis;
• Judesio kūrimas;
3. Grafinių objektų kūrimas ir redagavimas (III lygis):
• Piešimo, teksto įrankiai;
• Sluoksniai, mygtukai, tekstūros;
• Animacija;
4. Programavimo pagrindai:
• Algoritmai;
• Sąlyginiai sakiniai;
• Ciklai (WHILE, FOR, ciklas cikle);
• Masyvai;
• Programavimo principai. Pirmoji programa.
• Veiksmai, kintamieji, įvestis, sąlyga, while ciklas.
• Pažintis su funkcijų kūrimu;
• For ciklas.
• Programos perdarymai.
5. Tinklapių kūrimas: • HTML; • javascript; • CSS technologija; • WEB svetainių kūrimas.
6. Robotų komponentų programavimas 
5-8kl.
IŠMANANTYS

Bus mokoma trimatės grafikos, programavimo pagrindų, algoritmavimo, animacijos kūrimo, grafinių objektų kūrimo ir redagavimo.

1. Darbo kompiuteriu pradmenys;
2. Programavimo kalbos;
3. Animacijos kūrimas (II lygis):
• Įrankiai, spalvos, objektų sąryšis;
• Judesio kūrimas;
• Sudėtinis objektas, tekstas;
4. Grafinių objektų kūrimas ir redagavimas (II lygis):
• Piešimo, teksto įrankiai;
• Sluoksniai, mygtukai, tekstūros;
• Animacija;
5. Algoritmavimo pradmenys (II lygis);
6. Robotų komponentų programavimas 
9-12kl.
IŠMANANTYS

Bus mokoma trimatės grafikos, programavimo pagrindų, algoritmavimo, animacijos kūrimo, grafinių objektų kūrimo ir redagavimo.

1. Programavimo pagrindai:
• Algoritmai;
• Sąlyginiai sakiniai;
• Ciklai (WHILE, FOR, ciklas cikle);
• Masyvai;
2. Programavimo sintaksės pagrindai:
• Programavimo principai. Pirmoji programa;
• Veiksmai, kintamieji, įvestis, sąlyga, while ciklas;
• Pažintis su funkcijų kūrimu;
• For ciklas. Programos perdarymai;
• Masyvai;
• Bus mokoma sudėtingų struktūrų. Mokoma objektinio programavimo paradigma;
3. Tinklapių kūrimas:
• HTML;
• javascript;
• CSS technologija;
• WEB svetainių kūrimas;
• animacijos kūrimas web svetainėse;
4. Žaidimų programavimas Lygiagrečiai bus mokoma su keliais karkasais įtvirtinant programavimo žinias;
5. Robotų komponentų programavimas;

Technologijos su kuriomis dirbame

Įtraukiantis MIT Scratch programavimas

6-10 metų vaikams

Skirtas mokintis programuoti ir kurti žaidimus blokelių pagalba.


3d programavimas blokeliais

7-16 metų vaikams

Skirtas mokintis programuoti 3 objektus, pasinaudojus blokelių pagalba .


Android mobilių programų kūrimas

8-14 metų vaikams

Skirtas mokintis programuoti Android programėles pasinaudojus blokelius.


Žaidimų kūrimas Greenfoot aplikoje

10-18 metų vaikams

Skirtas mokintis java programavimo kalbos. Tai vizualinis įrankis, kuris palengvina objektinio java programavimą ir leidžia kurti smagius žaidimus


Žaidimų kūrimas GameMaker Studio 2 aplikoje

10-18 metų vaikams

Skirtas mokintis programuoti žaidimus.


Javascript programavimas sukuriant objektus panašius į minecraft

10-18 metų vaikams

Skirtas mokintis javascript programavimo kalbos. Tai vizualinis įrankis, kuris palengvina javascript kalbą, sukuriant objektus panašius kaip minecraft objektai.


Mus rasite šiose mokyklose 

Draugai

Vilniaus universitetas
Vilniaus miesto savivaldybė
UAB Code2IT

Kosmoso mokslų ir technologijų institutas

Programavimas mokykloje
35€/mėn

  • Kiekvienas vaikas gauna individualų kompiuterį
  • Pirma pamoka nemokama
  • Užsiėmimai vyksta mokykloje
  • Mokymai vyksta 2 akademines valandas
  • Yra galimybė pasinaudoti NVŠ krepšeliu
  • Galimybė dalyvauti programavimo olimpiadoje
  • Kvietimai į vasaros stovyklas
Programavimas STEAM centre
35€/mėn

  • Kiekvienas vaikas gauna individualų kompiuterį
  • Mokymų vietos pasirinkimas (Žygio g. 97a)
  • Mokymai vyksta 2 akademines valandas
  • Galimybė pasirinkti norimą programą
  • Žaidimų kūrimas
  • Internetinių puslapių kūrimas
  • Mobilių aplikacijų kūrimas
  • Robotika ir programavimas
  • Java programavimas I ir II lygis
Dvigubas programavimas
70€/mėn

  • Kiekvienas vaikas gauna individualų kompiuterį
  • Pirma pamoka nemokama
  • Būrelį galima lankyti 2 kartus per savaitę
  • Mokymai vyksta 2 akademines valandas
  • Galimybė dalyvauti programavimo olimpiadoje
  • Kvietimai į vasaros stovyklas
  • Individualus darbas su kiekvienu vaiku

Apie mus

Siekiant suteikti galimybę moksleiviams įgyti kompiuterinį raštingumą, VšĮ „Mokslo šviesa“ įkūrė programavimo mokyklą. Neformalaus ugdymo užsiėmimai vykstantys po pamokų, apima visas bendrojo ugdymo mokyklos pakopas. Mokome naudotis IT kasdieniniam mokymuisi, pažintinėms, tiriamosioms ir kūrybinėms veikloms, saugiam ir teisėtam komunikavimui, pasirengiant tolimesniam mokymuisi, studijoms ir profesinei veiklai.

  • Padedame mokiniams ugdyti informacinį mąstymą, suteikiame skaitmeninio raštingumo pradmenis.
  • Laviname kūrybinį, analitinį, strateginį ir loginį mąstymą ir įgūdžius.
  • Suteikiame galimybę susipažinti su moderniomis mokymosi priemonėmis, įgytas žinias įtvirtintiname pažangiomis informacinėmis technologijomis.
  • Suteikiame tvirtą pagrindą tolimesnėms studijoms ir savarankiškam darbui.